Foto: Pécsi Borozó

Egyedülálló együttműködés vette kezdetét Villányban. A közösségi összefogás jegyében a piaci trendekhez igazodva a termelők elhatározták, hogy egy olyan bort kívánnak megalkotni, amely a borvidék könnyed, mosolygós arcát mutatja meg a borkedvelő közönségnek.

A REDy, a Villányi borvidék legújabb, „Y” generációs közösségi bisztróbora, amely nem csak könnyed és vidám, de gyümölcsös, fiatalos, bulis, kedves, pimasz, vagány és izgalmas egyben. Nem akar több lenni, mint ami, de kevesebb sem. Pont olyan, mint a készítői, a fiatal és örökifjú villányi borászok. A villányiak szeretnek és tudnak is bulizni, ezért megalkották a tökéletes bulibort, a REDy-t.

A bor, amelyet kezdetben 10 pincészet állított elő, azonos márkanévvel, játékos közös címkével kerül forgalomba. Míg a másik borvidéki márka, a Villányi Franc a borban komolyabb elmélyülést kereső fogyasztókat célozza, ez a bor a laza beszélgetések, bulik társa lesz.

REDy termelő pincészetek itt!

A „Villány vidám arcát” felvillantó REDy egy portugieser alapú házasítás, amelyben megjelenhetnek még a blauburger, zweigelt, kékfrankos, kadarka és más Villányban honos fajták. Az alkotók elképzelése szerint illatában elsődlegesek a piros- és feketebogyós gyümölcsök amelyet enyhe hordóhasználatra utaló fűszeres aromák egészíthetnek ki. Kortyban a lendületes, gyümölcsös, primer ízek dominálnak.