Villányban abszolút jókor éreztek rá a boros világban érezhető új trendre, miszerint a nagy testű, komoly, egész estét betöltő, tanninos vörösborok mellett, egyre többen keresnek, könnyedebb, gyümölcsös, „szezonális” jellegű, fiatalos karakterű vörösborokat. A REDy ennek a trendnek a legerősebb hazai képviselője. A Portugieser, amely a villányi borvidék egyik legsűrűbben telepített fajtája, tökéletes vázat biztosít a regionális házasításnak, amely könnyedebb struktúrájával, primer, gyümölcsös jegyeivel és nem utolsó sorban, a REDy fiatalos image-vel tökéletesen megfelel a fiatalabb bor fogyasztók, modern vörösborokkal szemben támasztott elvárásainak. REDY az új brand, a borvidék válasza a fiatalabb fogyasztók új elvárásaira, Villány könnyedebb, „tavasz-nyári” mediterrán arca. Egy vidám brand mindazoknak, akik, akik könnyed vörösboros kikapcsolódásra vágynak.